Gdy już wiesz, że wizualne przygotowanie nieruchomości to jest właśnie to czego szukasz, ale nie wiesz jak to wszystko będzie wyglądać, bo nie korzystałaś/korzystałeś jeszcze z takiej usługi – porozmawiajmy. Opowiem o szczegółach.
Taka wstępna rozmowa jest bezpłatna.
O co zapytam:
> czy nier. jest przeznaczona na: sprzedaż, wynajem (długo czy krótkoterminowy)
> adres nieruchomości lub link do ogłoszenia
> ilość i typ pomieszczeń
> rodzaj nieruchomości: mieszkanie, apartament, dom, segment
> rok budowy
> data ostatniego remontu
> ramy czasowe – czy jakieś zostały ustalone np. wyprowadzka
> dodatkowe informacje np. otoczenie, infrastruktura itp.
> komentarze dotychczasowych oglądających i/lub pośredników nieruchomości
> dane kontaktowe: numer telefonu, email
Czy podczas tej rozmowy odpowiem na pytanie: „Ile to wszystko będzie kosztować?” Nie.
Taką informację mogę podać dopiero na podstawie konsultacji czyli mojej wizyty w nieruchomości, podczas której przekazuję zalecenia dotyczące zmian, które należy wprowadzić. Wstępnie możesz zorientować się jakie będą koszty rekomendowanej pełnej usługi Home stagingu (Pakiet Max) wypełniając Kalkulator Korzyści. Pamiętaj jednak, że to tylko założenia. Dopiero po obejrzeniu nieruchomości okaże się, które z prac są niezbędne do wykonania home stagingu. I od tego zależne będą finalne koszty.
Gdy zdecydujemy się razem pracować – podsumowanie naszej rozmowy dostaniesz w wersji pisemnej. Następnie umawiamy się na termin wizyty konsultacyjnej. Czas konsultacji to od 1 do kilku godzin w zależności od nieruchomości. Cena konsultacji zależy od wielkości nieruchomości.
Dobra wiadomość: Home staging kosztuje zwykle mniej niż pierwsza obniżka ceny nieruchomości. Ty decyduj!